Guru Yang ‘bersandar’ di bilik guru (part ii)(by Khakiku)

…. masuk jer kelas, sumer budak suspen jerk tengok muke aku…. aku lagi ar suspender giler. pelik gak, kenape dorang tengok aku macam tak pernah nampak org jerk… dalam keadaan kedua2 pihak suspen menyepen tu, aku terpaksa meanyam(asyik guner ukir jerk) senyuman yang tak seberape nak ikhlas….member aku pesan, ko jgn baik sangat degan budak2 nie, nanti dorang ‘naik lemak’. garang sket…. pesanan member aku tu aku jadikan sepadan. pastu cikgu lamer…

BERSAMBUNG..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s