Tema Minggu Ini: Kekemasan

Tema pembelajaran minggu ini adalah kekemasan dalam kerja :

Apa yang aku cuba buat ialah untuk memastikan murid2 aku membuat kerja dengan kemas. Sebab kalau tak kemas mata aku sakit. Tajuk,hari,tarikh mesti di garis! kata aku kepada budak2 kelas.Aku akui memang sebelum ni aku tak buat macam ni pun selama setahun yang sudah berlalu..

Aku juga sedang memantau tulisan diorang. Memantau cara diorang menulis huruf yang masih tak betul.Aku mencari kesempurnaan tulisan huruf huruf roman.

 pic petik dari:http://www.icomingjapan

Sekurang-kurangnya mata aku tak sakit dan aku dapat  mencapai sesuatu. Matlamat jangka pendek aku la kiranya tu.

Leave a Reply

